piątek, 23 listopada 2012

46. "Moje Indie. Przygoda nie pyta o adres"

Autor: J. Kret
Wydawnictwo: Świat Książki
Ilość stron: 296
Ocena: 4/6
Źródło: pożyczona



Książka, której nie mogłam przeczytać "od razu", ale do której kilka razy wracałam, żeby pooglądać piękne zdjęcia i pochłonąć kolejne kilkanaście stron.
W Indiach nie byłam, wiec ze zdjęć i tekstu wypływa do mnie totalna egzotyka. Momentami trudna do wyobrażenia! A podobno to jeszcze nic w porównaniu z szokiem, jakiego doświadcza się będąc tam.
Opisy bardzo realistyczne, szczegółowe (czytając o panujących w Indiach upałach - temperaturach dużo powyżej 40 stopni - aż mi się gorąco robiło;) ). Jednak, co mnie męczyło, to zbyt duże rozwlekanie niektórych tematów, albo powracanie po kilka razy do tych już wcześniej poruszanych.
Książek podróżniczych raczej nie czytuję, jednak od czasu do czasu warto sięgnąć po taką pozycję i znaleźć się na chwilę w innym świecie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz