poniedziałek, 26 listopada 2012

47. "Ania z Zielonego Wzgórza"

Autor: L. M. Montgomery
Wydawnictwo: Literackie
Ilość stron: 412
Ocena: 5/6
Źródło: szafa z książkami


Korzystając z tego, że starszak miał przeczytać Anię jako lekturę, postanowiłam przypomnieć sobie przygody rudej dziewczynki w trakcie wspólnego czytania. Jej urok nie przeminął wraz z upływem lat! Oczywiście, teraz jako osoba dorosła nie czytam już Ani z zapartym tchem, jak to miało miejsce 20 lat temu;) Jednak nadal śmieszy, wzrusza. Chętnie przeniosłam się znów na facjatkę domu na Zielonym Wzgórzu, odwiedziłam kuchnię Maryli, wędrowałam wraz z Anią po cienistych dolinach i rocznych lasach, cieszyłam oczy Królową Śniegu.
To jedna z tych książek, do których wraca się z wielkim sentymentem!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz