poniedziałek, 23 lipca 2012

29. "W głębi lasu"

Autor: Harlan Coben
Wydawnictwo:  Albatros
Ilość stron: 432
Ocena: 5/6
Źródło: biblioteka

Dawno nie czytałam tak dobrej książki! To jedna z tych, przy których żałujesz, że musisz ją odłożyć i iść spać. Którą czytasz przy obiedzie i w drodze do pracy. Po prostu trudno się oderwać!
"Dwadzieścia lat temu czworo nastolatków wymknęło się do lasu z letniego obozu. Dwoje odnaleziono później z poderżniętymi gardłami. Pozostała dwójka jakby zapadła się pod ziemię, nie pozostawiając po sobie nawet najdrobniejszego śladu. Była wśród nich siostra Paula Copelanda, obecnie prokuratora i owdowiałego ojca sześcioletniej Cary. Paul ma ambicje polityczne, ale jego plany mogą lec w gruzach, gdy w zastrzelonym na Manhattanie mężczyźnie rozpoznaje ofiarę tamtej tragedii. Nie ma wyjścia, musi postawić sobie pytanie - czy jego siostra żyje? Jaką tajemnicę skrywa milczący las? Co naprawdę wydarzyło się owej pamiętnej nocy?"

Fałszywe tropy, niespodziewane zdarzenia, zwroty akcji, napięcie...Gorąco polecam!

2 komentarze:

  1. a mi się w pewnym momencie Coben przejadł i od tych paru lat jego książki mi "nie podchodzą". tę próbowałam kiedyś czytac, ale niestety, szybko skapitulowałam.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam Cobenem zachwycona kilka lat temu, ale też przyznaję, po 2-3 pozycjach miałam przesyt i dłuuugą przerwę. Teraz z przyjemnością wróciłam, może dlatego, że z poprzednich mało już pamiętam;) Także polecam nadal!

      Usuń