sobota, 12 maja 2012

22. "W moim Mitford"

Autor: Jan Karon
Wydawnictwo: Zysk i S-ka
Ilość stron: 528
Gatunek: powieść
Ocena: 2/6
Źródło: Biblioteka

 Szukałam książki lekkiej i przyjemnej, klimatem przypominającej Rozlewisko. Polecono mi Mitford, a opis z okładki zachęcał:
"Mitford jest jednym z tych miejsc, o których marzymy. To piękna wieś niczym z obrazka; wszyscy mieszkańcy mają czas, by przystanąć i porozmawiać. Właśnie tam oddany swej parafii pastor, ojciec Tim, zaczyna odczuwać potrzebę odmiany, a wtedy jego życie niespodziewanie nabiera rumieńców...."
Jednak bardzo się zawiodłam...Książka jest nudna, autor opisuje takie szczegóły, jak kolor stroju do biegania, każda czynność jest odnotowana: szedł ścieżką, po trzech krokach skręcił w prawo, spojrzał w tył itd...
Po 100 str zrezygnowałam, szkoda mi czasu. Po raz kolejny upewniłam się, że literatura amerykańska nie jest dla mnie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz