wtorek, 14 sierpnia 2012

32. "Dom błękitnych mango"

Autor: David Davidar
Wydawnictwo:  Świat Książki
Ilość stron: 607
Ocena: 3/6
Źródło: kolejkowo





Po książkę sięgnęłam na wakacyjnym wyjeździe. Z opisu wydawała mi się lekturą lekką i przyjemną, do tego egzotyczną, więc idealnie pasującą do klimatu wakacji. Niestety, rozczarowałam się. Dość szybko zniechęcił mnie styl pisania autora. Każda najdrobniejsza czynność jest opisana, każdy krok wspomniany. Ponadto treść dość mocno zahacza o tło polityczne i historyczne Indii począwszy od połowy XIXw., którego nie znam i pewnie tym trudniej mi się czytało. Trudność sprawiało mi również zapamiętanie dużej ilości imion bohaterów oraz powiązań między nimi.
Efekt jest taki, że po 100 str książkę odłożyłam i nie liczę, bym kiedykolwiek do niej wróciła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz