środa, 20 sierpnia 2014

53(173) Jestem nudziarą

Autor: Monika Szwaja
Ilość stron: 316
Ocena: 2+/6
Źródło: biblioteka




Agata, trzydziestoletnia singielka, uchodzi w oczach swoich i przyjaciółek za nudziarę. Nie ma faceta, nigdy nie miała męża, ubiera się na czarno, chadza do opery, nie lubi pubów...Z takim podejściem  nie ma szans na znalezienie partnera i ułożenie sobie życia. Przyjaciółki biorą sprawę w swoje ręce i postanawiają zmienić image kobiety. Równocześnie Agata podejmuje pracę jako polonistka w liceum i po raz pierwszy ma pracować z młodzieżą. A w jej pobliżu nagle pojawiają się dwaj mężczyźni, zupełnie od siebie różni, obaj nią zainteresowani, jednak oferujący zupełnie odmienne wrażenia.
Książka bardzo pogodna, pełna śmiesznych sytuacji. Do złudzenia przypomina mi  Bridget Jones. Do bólu przewidywalna, mało realna. Do tego miałam wrażenie, że trzy przyjaciółki nie robią nic innego, tylko piją! Piwo, szampan, wódka...W domu, w pubie..W międzyczasie trochę pracują, często zjawiając się w tej pracy na kacu, co jak dla mnie kiepsko świadczy o nauczycielce...
Zdecydowanie raził mnie prostacki wręcz język i styl pisania. Całkiem odwykłam od takich lektur. I utwierdziłam się w przekonaniu, że jednak dobra rozrywka też musi mieć odpowiednią formę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz